Tilaajalle

Viisi paikallista rockbändiä kertoo, mikä merkitys levyillä ja fanituotteilla on — Levy-yhtiöpomo kertoo, kuinka Mokoma rahoittaa toimintaansa myymällä levyjä ja oheistuotteita

Muinaisjäänteen sijasta fyysiset tallenteet samoin kuin muut fanituotteet ovat sekä keino markkinoida itseä keikkamyyjille ja levy-yhtiöille että tapa kattaa toiminnan kuluja ja saada siitä tuloja. Bändit joutuvat markkinoimaan keikkojaan yhä enemmän, ja yhteistyöstä on ollut siinä apua.

Päivi Virta-Salo

Viisi paikallista rockbändiä kertoo, mikä merkitys levyillä ja fanituotteilla on — Levy-yhtiöpomo kertoo, kuinka Mokoma rahoittaa toimintaansa myymällä levyjä ja oheistuotteita

Musiikki puristuu kiihtyvään tahtiin biteiksi monenlaisten striimauspalveluiden syövereihin. Biisiensä ohella bändit lataavat videonsa sosiaalisen median kanaviin suoratoistettavaksi milloin ja missä tahansa.

Uusimmat uutiset