Facebook mullistaa uutisvirtansa taas — Lappeenrantalaiset yrittäjät maksavat jo paremmasta näkyvyydestä somessa

Yhteisöpalvelu Facebookin uudistuksen syynä on palaute, jonka mukaan julkinen ja mainosmainen sisältö on syrjäyttänyt kavereiden julkaisut.

Mika Strandén

Kahvilayrittäjä Piia Säynäjäkangas päivittää Cafe Kristiinan Facebook-sivua useamman kerran viikossa. Facebook-päivitykset tavoittavat keski-ikäiset, kun taas nuori asiakaskunta löytää kahvilan Instagramista.
Kahvilayrittäjä Piia Säynäjäkangas päivittää Cafe Kristiinan Facebook-sivua useamman kerran viikossa. Facebook-päivitykset tavoittavat keski-ikäiset, kun taas nuori asiakaskunta löytää kahvilan Instagramista.

Kahvilayrittäjä Piia Säynäjäkangas klikkaa kuvan Cafe Kristiinan Facebook-sivulle muutaman kerran viikossa. Yhteisöpalvelu Facebook ja kuvasovellus Instagram ovat kahvilalle tärkeitä markkinointikanavia.

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.

Lue kommentointiohjeet