Eksoten kampanjan hyllytetyllä kuvalla markkinoidaan nyt Etelä-Karjalan hyvää virettä

Moni halusi sympata hyllytettyä mainosta, Sanna Rautio kertoo. Palkattavien lääkärien tervetuliaispaketissa on ainakin erikoiskahvia.

avidly

Avidlyn Sanna Raution mukaan kuva on symboli Etelä-Karjalan elinvoimaisuudelle ja hyvälle vireelle
Avidlyn Sanna Raution mukaan kuva on symboli Etelä-Karjalan elinvoimaisuudelle ja hyvälle vireelle

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) hyllytettyä rekrytointi-ilmoituksen kuvaa käytetään nyt hyvän kuvan levittämiseen maakunnasta.

Sissimarkkinointikampanjasta uutisoi Markkinointi & mainonta.

— Moni halusi sympata tätä niin sanottua sensuroitua mainosta, rekrytointikampanjaa tekemässä ollut Avidlyn operatiivinen johtaja Sanna Rautio kertoo.

Raution muka kuva on symboli Etelä-Karjalan elinvoimaisuudelle ja hyvälle vireelle.

— Halutaan kertoa, että täällä on hyviä tyyppejä ja hyvä meininki.

Sissimarkkinointikampanja on tehty pro bonona, eli kukaan ei ole saanut siitä rahaa, Rautio toteaa.

Yrittäjät lähtivät mukaan keräämään tervetuliaispaketteja palkattaville Eksoten uusille lääkäreille. Lappeenrannan kaupunki antaa paketit heille.

— Haluamme, että Etelä-Karjalassa elävillä on jatkossakin hyvät Eksoten - ja lääkäripalvelut. Yrittäjät haluavat omalla tavallaan kiittää tulevia lääkäreitä, Rautio sanoo.

Tempauksessa on mukana Lehmus Roastery -paahtimo. Kymmenen ensimmäistä lääkäriä saa paketillisen paahtimon erikoiskahvia.

—  Se maistuu pehmeältä, hyvältä kahvilta niin kuin varmaan saapuminen Lappeenrantaan, Lehmus Roasteryn johtaja Arttu Muukkonen sanoo.

Muukkosen mukaan paahtimo lähti mukaan, koska se oli tapa ”ottaa positiivinen näkökulma hassusti negatiiviselle kierteelle lähteeneeseen asiaan”.

Uusimmat uutiset