Nordean konttorit Lappeenrannassa ja Imatralla palvelevat nyt vain ajanvarauksella

Konttorissa asiointia suositellaan vain akuuteissa asioissa.

Arkisto/Riina Haapala

Nordean konttorissa Lappeenrannassa tai Imatralla voi asioida vain ajanvarauksella. Arkistokuva.
Nordean konttorissa Lappeenrannassa tai Imatralla voi asioida vain ajanvarauksella. Arkistokuva.

Nordean pankkikonttorit Lappeenrannassa ja Imatralla palvelevat asiakkaita toistaiseksi vain ajanvarauksella.

Konttorissa asiointia suositellaan vain akuuteissa asioissa, Nordea kertoo tiedotteessaan.

Pääsääntöisesti tapaamiset hoidetaan verkko- tai puhelintapaamisina.

Riskiryhmiin kuuluvat ja eritystä tukea tarvitsevat asiakkaat voivat varata ajan konttoriin asiakaspalvelusta.

Koronaviruspandemian aikana viime viikkoina konttoreissa asiointi on vähentynyt jopa 80 prosenttia, Nordean Etelä-Karjalan toimipaikkojen johtaja Jaana Pulkkinen sanoo tiedotteessa.

Nordea suosittelee asiakkaitaan hoitamaan pankkiasioitaan verkossa, mobiilipankissa tai puhelinasiakaspalvelun kautta.

Esimerkiksi maksupalvelukuoria voi tilata soittamalla asiakaspalveluun.

Käteistä voi nostaa pankkikortilla automaateista, K-kauppojen, Tokmannien sekä R-kioskien kassoilta. Myös Postin kautta voi tilata käteistä.